Mijn Camino Mei 2014 - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Rina verbiest - WaarBenJij.nu Mijn Camino Mei 2014 - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

Mijn Camino Mei 2014

Blijf op de hoogte en volg Rina

07 Mei 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Hallo Iedereen.........
Het is bijna zo ver over een 4 dagen vertrek ik naar Porto om vandaar te reizen naar Leon -Spanje om de 328 km te lopen naar:
Santiago de Compostela

  • 08 Mei 2014 - 11:36

    Dennis :

    Hoi Rina,
    Heel veul succes en plezier en ik zou zegge....REN JE ROT.....-)) oh nee da was vroeger op TV,
    Dus doe rustig aan en geniet van het moment....

    Doe ze de groeten daar in Santiago de Compstela...en tot horens tijdens je reis .

    Gr Dennis

  • 08 Mei 2014 - 17:44

    Rina:

    Hoi Dennis, Ren je Rot kan ikke nie meer XXXXX

  • 10 Mei 2014 - 07:31

    Jeannine De Nijs:

    Wow.. Wat een uitdaging zeg! Ik wens je heel veel succes en geluk! Geniet er ook van xxx

  • 10 Mei 2014 - 08:38

    Toos Van ERP:

    Lieve RINA..wat dapper van je heel veel wandelplezier en ik ga je volgen rust je wel op tijd ?
    dikke kus TOOS xxxx

  • 10 Mei 2014 - 11:58

    Mieke En Leo:

    Oh Rina, wat goed! Herinner je je onze verhalen nog? Geweldig, hoop dat jij het net zo treft!
    Onderschat het niet, je hebt alle tijd en vooral geniet ervan!
    Succes van ons gewenst xx

  • 10 Mei 2014 - 18:18

    Els:

    hoi lieverd ik ben heel trots maar ook een beetje zenuwachtig !de reis gaat beginnen jou camino !!!!
    laat me weten hoe het met je gaat als je moe word ga ik je dragen in mijn beide armen als ik moe word zet ik je weer neer en kun je weer verder lieverd .ik ben hier maar mijn hart en ziel is bij jou ik ga je helpen steunen
    ik ga voor jou en Rob een kaarsje brandend houden Rina succes ik hou van je !!!!!

  • 10 Mei 2014 - 19:49

    Rina :

    Lieve mensen bedankt voor jullie lieve woorden

    Zusje Els, ontroert is je grote zus door jouw super lieve en bijzonder mooie woorden.
    Dank je....... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 10 Mei 2014 - 21:08

    Mascha:

    Ha tantetje,

    Heel veel succes en vul die rugzak met geweldige ervaringen en mooie verhalen! Ook al zien en spreken we elkaar bijna nooit; denk wel aan je!!!!

    GENIET!
    Mascha XXX

  • 13 Mei 2014 - 09:36

    Cecile:

    Hallo Rina, vandaag is het dan zover, heel veel sterkte en moed toegewenst, laat je gedachten stromen en voeden, warme groetjes van ons.

  • 13 Mei 2014 - 11:26

    Adrie & Addy:

    Hoi grote zus,
    Wij wensen jou vandaag een hele goede start we blijven je volgen je kan het!!! Pas goed op je zelf op tijd stoppen we ........ reizen met je mee hoor!
    Liefs A & A ♡♥♡♥♡♥ xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 11575

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: