Het is bijna zo ver...... - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Rina verbiest - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver...... - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver......

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

10 Mei 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Rina begin nu toch wat gezonde onrust te bespeuren voor mijn Camino. Vooral nu ik zo dadelijk naar de weekendtandarts moet voor mijn kies waarbij ik deze week een kanaal/wortel behandeling heb gehad, hij blijft pijn doen au..au...au

  • 10 Mei 2014 - 18:46

    Carry:

    LIEVE RINA

    HEELVEEL SUCCES. iK GA JE VOLGEN OP JE BLOG.

    DIKKE KUS

  • 10 Mei 2014 - 20:24

    Anja Goossens:

    Rina, Succes! Mooie dag om te beginnen! Probeer je te volgen.
    Geniet. Van alle mooie momenten, maar ook van de moeilijke. Eenmaal terug zijn die zeker ook waardevol.
    Groetekus, Anja

  • 12 Mei 2014 - 18:45

    Cees En Annie Oerlemans:

    Hoi Rina, nu gaat het echt gebeuren. Is alles oké v.w.b. Je tanden? We denken aan je en hopen dat het voor jou een succesvolle trip zal worden.
    Lieve groetjes. Annie en Cees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 11573

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: