24 en 25 Mei van OCebreiro naar Fonfria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 24 en 25 Mei van OCebreiro naar Fonfria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

24 en 25 Mei van OCebreiro naar Fonfria

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

26 Mei 2014 | Spanje, Sarria

O Cebreiro is een gehuchtje op de top van de berg
. Een sfeervol plekje met een kerk, shopjes , bar en Albergue.
Daar begon mijn afdaling van de top om van berg.
Nu moet ik wel zeggen dat als er afdalingen staat dat dat niet betekend dat er geen beklimmingen meer zijn.
Kijk dat moeten ze nu niet doen want daar raakt ons Rina goed van in de war......

Want ineens was daar weer zo, n knoert van een beklimming. Samen met 3 Spanjaarde keken wij omhoog en dachten: Dit kan niet waar zijn.
We vielen bijna achteriver om de hoogte te bekijken.
Maar er was geen weg terug, dus gaan met die geit

Mijn god wat was dit steil. Toaal uitgeblust kwamen we boven.....
Daar wachtte ons een verrassing...... een cafe
Al snel zaten we aan een heerlijk koel pilske
Love Rina

  • 26 Mei 2014 - 18:20

    Els :

    hoi stoer vrouwtje, ik vind het ook helemaal niet leuk dat ze jou zo in de war brengen.
    Maar wat ik dan weer wel leuk vind is dat er toevallig weer iemand in jouw buurt is om de teleurstelling
    op te vangen, gaaf toch! Ook ik zorg vanuit hier dat de boel geregeld is. Bij Rob is alles weer netjes,
    verse bloemetjes, er is gedweild en gesproken. Ik had niet het idee dat hij er was dus ik denk toch dat
    Rob bij zijn moeder is en dat hij zorgt voor al die verrassingen. Geniet daar van.
    Een hele dikke knuffel van ons. tot morgen love you

  • 26 Mei 2014 - 20:49

    Rina Verbiest:

    Lieve lieve Els, wat doet het me goed dat je zo voor onze Rob zorgt.
    Het kan zijn dat hij met Moeders mee reis, zou bijzonder zijn,.♥♥♥♥♥
    Maar soms is hij er wel, maar doe niet open. lol lol lol
    l

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 11569

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: