25 Mei van Fonfria naar A Balsa - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 25 Mei van Fonfria naar A Balsa - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

25 Mei van Fonfria naar A Balsa

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

26 Mei 2014 | Spanje, Sarria

Inmiddels ben ik een beetje bekomen van de kou, jeetje wat was het gisteren koud op die berg en de afdaling.
Nog nagenietend van de prachtige Albergue, waar je vanuit de zitkamer...... ja je leest het goed, deze plek had een echte zitkamer.
Uit keek op de Schitterende omgeving.
In de avond hebben we met zeker 30 Pelgrims tesamen gegeten,
Heel gezellig, ik zat tussen een dame uit Nieuw-Zeeland en een heer uit Australie en dan ontstaan er leuke gesprekken......
De volgende ochtend weer op stap om de andere 10 km van de afdaling te volbrengen.

Honden, Mest en Koeienvlaaien......
Dat was wat ik steeds tegen kwam op deze 21km afdaling.
Deze keer liep de route door gehuchtjes van niet meer dan 2 a 4 boederijen.
De geur van mest en koeienvlaaien omringde mij en nu hoefde ik niet uit te kijken waar ik mijn voeten neerzetten om stenen en ongelijkheden te omzeilen..... nee ons Rina moest goed mikken met haar stapjes om die heerlijke vlaaien te vermijden.

De afdaling was ook zwaar daar er geen enkel rustpunt in zat.
Je liep een route die als maar door ging via bossen, zandpaadjes, weilanden en nog meer.....Ik moest dus kilometers lopen zonder dat ik kon dat je kon rusten if iets kon drinken in een cafeeke. Er was totaal niets.
Kijk niets is niet waar, altijd was je omringd door de schoonheid van de natuur en de stilte......

Ik kwam dan ook uitgeput aan op mihn volgende Albergue in A Balsa.....
Maar wel heel voldaan, want intussen had ik wel mooi 2 hoge bergen bedwongen,.
Love for all


Al was er maar een boomstronk geweest.
Dus d











  • 26 Mei 2014 - 18:44

    Els:

    hoi kind je schrijft van de grote verassing het cafeetje.
    maar is dat ook eind van je tocht die dag of moet je na je biertje nog verder? als dat zo is ben je
    nog veel stoerder dan ik al dacht knuffel van mij

  • 26 Mei 2014 - 19:35

    Trudy:

    Hoi Rina, Zo ik kan je verslagen weer lezen én reageren. Was met Conny met 'zussen-dag'in Den Haag.wij hebben ook gelopen, maar zeer zeker niet zoveel als jij, maar zeker niet met beklimmingen en afdalingen!
    Je overtreft jezelf daar!!! Beregoed dat je nog steeds doorgaat.Sterkte en lieve groet, Trudy

  • 26 Mei 2014 - 21:57

    Jannie Schaap:

    Lieve Rina, wat leuk om weer je verhalen te lezen, wat maak je weer wat mee! Diep respect.
    Ik hoop voor je dat je het helemaal uit zal lopen. Heel veel succes nog.liefs Jannie

  • 27 Mei 2014 - 13:23

    Cees Oerlemans:

    Hoi Rina,
    We hebben je stukje weer met plezier gelezen, knap van je om nog steeds in de running te zijn. We hebben je de afgelopen week niet gevolgd omdat we zelf met de caravan in Drente waren voor de 4-daagse in Diever te wandelen.
    We begrijpen dat je veel kou heb gehad, maar nu is het hopelijk weer beter.
    Ga zo door, we hebben er vertrouwen in!
    Groetjes Cees en Annie

  • 27 Mei 2014 - 20:58

    Rina Verbiest:

    Hoi Els, ons Rina moest na der pilske nog vele km lopen, maar alles ging goed hoor, wetende dat mijn zusje bij me was... xxxxx
    Hoi Trudy, was jullie zusjes dag gezellig, zal vast wel....
    Ja nichtje, ik ga nog steeds door...xxxxxx..
    Hoi Jannie wat fijn dat ook jij Hoi Cees en Annie, mijn verhaal volgt....ook heel mooi is het dat het Amma -huis rond is ,.. xxx
    Hoi Cees en Annie, hebben jullie genoten van de wandel 4 daagse, vast wel, jullie kennende.
    Hier gaat ook alles goed, het is zwaar maar ik ben nog steeds in de running..... hoera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 11563

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: