31 Mei van Melida naar Arzua - Reisverslag uit Melide, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 31 Mei van Melida naar Arzua - Reisverslag uit Melide, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

31 Mei van Melida naar Arzua

Door: rRina

Blijf op de hoogte en volg Rina

31 Mei 2014 | Spanje, Melide

Vol goede moed om 6.15 wakker, gegeten , rugzak weer maar eens gepakt en op weg . We gaan het niet meer hebben overeen beklimming en afdaling, want dat weten jullie nu wel.
Zo toch effekes kwijt......... hahaha

Normaal begroet ik in de vroege ochtend Rob en Erik altijd in de stilte van het bos.......

Deze ochtend kwam ik al snel een piep klein kerkje tegen.
Ging naar binnen en stak een kaars aan........

Als vanzelf zei ik:
Goedemorgen Rob en Erik.......
Moeders gaat er .......
En verder kwam ik niet...
De tranen rolde in veelvoud over mijn wangen...

Mijn verlangen naar mijn twee Boy, s werd me te machtig....


Moeders love you for all♥♥♥♥♥♥♥♥♥




  • 01 Juni 2014 - 10:35

    Addy:

    Hoi stoere zus, de laatste loodjes wegen het zwaarst hoeveel ...... kilometerjes moet je nog stappen??? En wanneer denk je aan te komen op je eindbestemming? Je doet het fantastisch heb heel veel respect met wat je aan het doen bent! Zet hem op zusje maar dat kan je wel zo'n bikkel ben je SUCCES je bent een..... TOPPER op naar de eindstreep.

    Liefs van A & A xxxxx ♡♥♡♥


  • 01 Juni 2014 - 11:28

    Els:

    hoi liefje wij denken dat je nog ongeveer 40 km moet bikkelen klopt dat ? wat doe je als het

    glansrijk je doel heb bereikt ? blijf je nog wat langer daar . wij gaan vrijdag op vakantie we gaan
    door nederland trekken ,ik denk niet dat we er dus zijn om je heel.......lang vast te houden
    en dan heel zachtjes terwijl ik je knuffel te zeggen wat ik van je vind hoe mooi ik je prestatie vind enz.....
    maar schat ook dat komt weer goed je kaarsjes branden dag en nacht!
    ik ben bij je hou je taai want ,want ik denk hoe dichter bij je doel hoe mooier dat het word,
    pers je laatste emotie en tranen er uit laat heel de boel maar overstromen daar met jou oude emotie
    en kom naar ons toe om aan het nieuwe leven te beginnen maar dan graag vanuit mijn armen .
    rina ik heb je alle dagen gedragen ik zet je pas neer als je veilig thuis bent
    lief mooi mens geniet zet hem op en ga er voor ,tot morgenxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Juni 2014 - 15:58

    Rina Verbiest:

    Lief zusje Addy, wat krijg ik toch van jullie allemaal lieve rn fijne woorden, dit doet mih zo goed. Ook b
    Voor jullie fijne dagen xxxxxxxx

    Hoi lief zusje Els , wat heb jij me deze trip bijna elke dag geweldig ondersteund, veel liefs en dankbhiervoor. Ook voor het zorgen voor Rob, s grafje, mijn huisje en post.
    En natuurlijk al die kaarsjes die jij gebrand heb......
    Nu voor jouw en John, een zeer fihne droge vakantie xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 11566

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: