2 juni - Ziek - Reisverslag uit Melide, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 2 juni - Ziek - Reisverslag uit Melide, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

2 juni - Ziek

Door: Erik Becht

Blijf op de hoogte en volg Rina

02 Juni 2014 | Spanje, Melide

Krijg net berichtje dat moeders nog maar 6 km van Santiago is maar nu doodziek op bed ligt. Ze heeft het goed te pakken... Koorts, diarree, bibberen, geen ettlust, etc. etc. Dus lieve vrienden van moeders stuur even jullie positieve en genezende energie richting Rina zodat ze morgen weer beter is en op een welverdiende wijze Santiago kan binnenwandelen....
Alvast bedankt!

Hoi omatje ..

Heel veel beterschap
    Wij denken aan u
    Hou vol
    Nog eventjes en dan is het einde van u droom reis
    weet zeker dat papa super trots is op u net zoals wij alle

U heeft het toch maar geflikt
    Kom op oma de laatste km en dan zijn we alle weer samen om u verhalen aan te horen

• 02 Juni 2014 - 22:16

Anja Goossens:

Beterschap!!!! En verder...., ga ervoor hoor! Die laatste kilometertjes er nog bij (we denken aan je!
    Hoop (en ga er vanuit) dat het gaat lukken. Zou jammer zijn om nu af te moeten haken.
    Ik duim! Groetekus, Anja

• 02 Juni 2014 - 22:17

Irene:

Beterschap Rina en toi toi toi de laatste loodjes Xxx je kan het!!!

• 02 Juni 2014 - 22:55

Dennis:

Beterschap en rust goed uit , nog 6 km ....je gaat het halen , je kan het ...je bent al zover gekommen, dus goed uitzieken en gaan mee die banaan....toi toi toi

• 02 Juni 2014 - 23:22

Els:

hoi lief kind ik zou nu zo graag bij je zijn om je vast te houden heel stijf en tegen je zeggen,
    lieve schat je bent er bijna vandaar die verwarring want ik ben er niet er niet ik kan je vasthouden het
    is te ver weg .dat je nu instort doet mij pijn,maar schat blijf morgen een dag op je bed,of heb je
    die mogelijkheid niet. lieverd iedereen wacht hier op jou, maar ga vooral niet verder als jij er n.niet aan toe ..l bent. alrr
    s je ziek bent laat voor je zorgen tot het beter gaat, en ga dan naar de eindstreep waar wij
    allemaal naar uitkijken, maar bepaal die eindstreep zelf ik ben bij je laat je verzorgen en tot morgen
    love you

• 02 Juni 2014 - 23:29

Addy:

Hoi zussie, beterschap neem een extra paracetamolleke in want die laatste 6km .... moet je er nog wel uit persen hoor! Zet hem op. .. je bent er bijna TOPPER.

LIEFS A& A xxx

• 02 Juni 2014 - 23:56

Babs:

Och lieve Rina toch,

Ook dit moet je even accepteren en oplossen door goed te rusten en uit te zieken. Als je dan goed hersteld bent en je helemaal fit voelt , dan jouw laatste 6 km lopen en als herboren en glansrijk over de eindstreep! Wat zijn we nu al trots op jou!!
    Ik hoop dat er iemand is die jou kan verzorgen. Heel veel beterschap. Liefs, Babs

• 03 Juni 2014 - 07:30

Jeannine:

Beterschap Rina! Als je je sterk genoeg voel, dan de leste kilometers kom op!! Lets go girl!!!

• 03 Juni 2014 - 08:02

Diana:

Hoi Rina,
    Best balen zo net voor de "finishlijn", dus hoop dat je je snel weer beter voelt om ook de laatste km nog af te maken. Toi toi.
    Status: trots!
    Groetjes Diana

• 03 Juni 2014 - 08:18

Jannie Schaap:

Lieve Rina,
    Wat sneu nou toch om nu ziek te worden, ik wens je een snelle beterschap zodat je het nog uit kan lopen, vraag Amma maar om kracht. Dat je zo ver bent gekomen is al heel wat, ik doe het je echt niet na. Liefs Jannie

• 03 Juni 2014 - 11:34

Cecile:

Lieve Rina, beterschap van ons, dat dit nu net toeslaat zo dichtbij het einddoel, neem nu even je rust om later de laatste km.s te lopen , dat je het dan alles goed kunt opnemen om deze camino die zo vol met emoties , vriendschap , natuurschoon en doorzettingsvermogen zit. Je gaat het zeker halen!!! We denken aan je, liefs Cecile en Gerard.

• 03 Juni 2014 - 22:00

Trudy:

Hey nicht! Wat vervelend nou, maar je lichaam is een beetje uitgeput; die is zoveel sportiviteit niet gewend.
    Ik hoop dat je de kans krijgt om op krachten te komen en dan ook die laatste kilometers kan lopen. Ik zal vanavond een gebedje voor je doen en om kracht vragen.
    Liefs Trudy

• 04 Juni 2014 - 12:34

Piet En Yvonne:

Arme schat, dat dit nu moet gebeuren zo vlak voor de eindstreep! Al is het wel te begrijpen, je hebt zo ontzettend veel van je lichaam gevraagd, dat kan niemand je na doen! Dit heb je niet verdiend, dus laat je nu maar flink verwennen. Hopelijk zijn er weer heel veel lieve mensen om je heen. Wij zijn er van overtuigd, dat je het haalt, trouwens wij zijn SUPER trots op je, tot in onze tenen!!!! Beterschap..we denken aan je en iedere avond een gebedje voor KANJER Rina! Knuffel van ons tweetjes.

• 04 Juni 2014 - 13:46

Rina:

LIEVE....LIEVE.....VRIENDENEN VRIENDINNEKES

Lees nu pas jullie en Eriks , LIEVE woorden
    Hier kan ik niet tegen op......

DANK JE.... DANK JE.....DANK JE

RINA