2Juni van Santa Irene naar Monto do Gozo - Reisverslag uit Melide, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 2Juni van Santa Irene naar Monto do Gozo - Reisverslag uit Melide, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

2Juni van Santa Irene naar Monto do Gozo

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

04 Juni 2014 | Spanje, Melide

Onderweg gebeurde het ineens ...... WAAR IS ER EEN WC!!!!!!!?????????

NERGENS DUS........

GEWOON DOORLOPEN, VERBIESTJE......
TE LAAT.............

LANGZAAM AAN WERD IK ZIEK ZWAK, MISSELIJK EN LICHT IN MIJN HOOFD......

Gelukkig kwam ik een Albergue tegen die ook kamers verhuurde.
Raar om na 3 weken met 20 tot 70 personen op een kamer geslapen te hebben , nu een eigen hokje voor mezelf te hebben

Na een hele hevige nacht met flinke koorts en wc bezoek, was het in de ochtend niet veel beter......
Ook niet na 5 diree remmers ......
Ik kon niet verder.....
En bleef nog een nachtje......
..
Balen en ontzettend verdrietig dat ik uit de geweldige Pelgrimsfeer werd
onttrokken.
Ja ik geloof nu dat je de Camino gelopen mag hebben om die sfeer te proeven. Iedereen ga voor hetzelfde doel.......
Iedereen is beleefd, behulpzaam, vroljk, meelevend...
Al slaap je met 20-30-50-70 mensen op een zaal, iedereen heeft respect voor elkaar.
Zwijgend binnenkomen als er iemand slaapt en zwijgend en in alle stilte om 6 uur in morgen vertrekken als andere hun oogjes nog heel even dicht hebben...
Wachten voor de wc dat doen wij alleen met Carnaval...
Tijdens de Camino met soms maar 2 wc en 2 douches voor 30 a 40 man , was wachten heel gewoon......
Ach die Pelgrims-sfeer zal ik missen......

En
Want wat

  • 04 Juni 2014 - 17:13

    Els:

    lieverd, ik geloof je gelijk. Ik denk dat zelfs ik de sfeer die jij overbracht naar hier ga missen.!
    zoveel liefde, vriendschap, zo maar op straat,het bestaat dus nog. ik zou er graag willen zijn,maar
    dan niet om te lopen, op mijn beurt wachten voor de douche lukt mij nog wel,maar voor de wc
    word al moeilijk. Snuif het nog even goed allemaal op schat ,zodat je er heel lang op kan teren,
    al die fijne warmte .Maar ook hier word er met liefde op je gewacht!
    Dat verzacht hoop ik het afscheid van je Camino vrienden
    schat ga tot het gaatje, je lijf gooit er nu echt alles uit ,dat kost jou bakken energie, laat alles
    maar lopen maar zorg wel voor de goede norrit enz . doe even pas op de plaats want dat is wat je lijf wilt

    lieverd tot morgen en blijf wel goed drinken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 11565

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: