26 Mei A Balsa - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 26 Mei A Balsa - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

26 Mei A Balsa

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

27 Mei 2014 | Spanje, Sarria

Mijn gastheer en dame liepen 4 jaar terug de Camino, ontmoette elkaar, werden verliefd en gingen samenwonen,
Op een dag pakte ze de auto en reden de Camino Frans op zoek naar een opknaphuis..... dat vonden ze in A Balsa en daar sliep ik.....
Lieve jonge mensen, alles knapte ze zelf op en hebben nu dus een eigen Albergue. Alles is egologies. Geld voor andere seuren hebben ze niet dus toen ik op bed lag kon ij door de spleten in de deur naar buiten kijken.....
En koud zo koud.......

In de avond zat ik te eten daar met Mick en vriend uit Ierland.
Omdat we maar met zijn vieren waren ( er was nog een zuster bij, maar die vergeten we even) werden de gesprekken wat iñtiemer.
Mick van mijn leeftijd , vertelde dat hij er achter was gekomen zijn vrouw heel erg te missen...... en zijn kinderen
Ineens kijk ik Mick aan en zie dat hij wel erg veel op mijn Vader lijkt, toen die dezelfde leeftijd had.
En ik vertel mijn verhaal over Rob.....
Onze blikken kruisen elkaar en we zien dat we beide huilen......

De volgende dag omarmd hij mij bij het afscheid....
Hij loopt weg , kijkt om en komt terug en wens me veel goeds toe,

Ik kijk hem na en zegt zachtjes, dag lieve vriend of Papa
Love♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 11584

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: