4 Juni Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 4 Juni Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

4 Juni Santiago de Compostela

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

04 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Soms zijn je verwachtingen anders dan je gehoopt had......
Maar..

HOERA HOERA......HOERA......HOERA

RINA IS AANGEKOMEN IN SANTIAGO DE COMPOSTELA

Mijn lopende Camino is volbracht, mihn innerlijke Camino zal de toekomst brengen.......

De weg naar je doel is soms mooier, dan het doel op zich..... zegt men

Mijn weg was prachtig.....
Mede dankzij al die lieve vrienden die mij steunde op deze blog en FB ♥♥
Ook die mensen die zomaar als ik hulp nodig had er waren....♥♥
Bijzonder waren de ontmoetingen met de Pelgrims onder elkaar ♥♥

Dankbaarheid dat ik mocht lopen in die prachtige natuur. ♥♥
Al droom ik nog steeds van lange enge en
steile beklimmingen en afdalingen lol lol lol lol

Dat ik elke ochtend in de bossen werd verwelkomt met het gezang van de vogels, ik zei dan elke keer :
Goedemorgen Rob en Erik.... horen jullie dit concert ook ♥♥

♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥

Rob....

Aan Rob heb ik deze tocht uit liefde opgedragen....

Elke stap die ik gezet heb was er een voor hem, zodat hij RUST mag vinden daar waar hij is...
Waar hij nu is heb ik niet mogen ontdekken, al die maanden vroeg ik me af: Jongen waar ben je toch......, waar ♥♥♥
Dit te willen weten zal ik los moeten laten.......

Wel heb ik gebeden , veel gebeden voor als ik niet mag /kan weten waar hij is, dat het wel een mooie plek mag zijn met veel LIEFDEVOLLE ENERGIE.....

Veel LIEFDEVOLLE ENERGIE WENS IK JOUW TOE , LIEVE ZOON♥♥♥♥♥♥

Dikke knuffel moeders ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Buen Camino

Mijn vooruitzicht om binnenkort weer terug te gaan naar mijn gezinnetje doet me zeer goed.
Naar Zoon Erik , Anneloes en Niels en Amelia, Kevin, mijn schattige, prachtige achterkleinkids Ivana en Daya, Rob, s kleinkindjes♥♥♥♥♥♥

Tot gauw, gaan we gezellig iets drinken saampjes♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Buen Camin8




  • 04 Juni 2014 - 16:46

    D'n Erik:

    Mooi woorden.. Ik ben geraakt tot in het kleinste hoekje in mijn hart!

  • 04 Juni 2014 - 16:47

    Cecile:

    Rina wat mooi, de tranen lopen over mijn wang,wat geweldig wat je gedaan hebt. We zaten net op coogle Earth , de stad in gezoemd en de kathedraal, jij bent daar nu. Woorden schieten verder tekort, zo voelt het voor ons beiden. Mooi, mooi, mooi, geniet en rust met dit einddoel, fantastisch, omhelzingen van Cecile en Gerard.

  • 04 Juni 2014 - 17:29

    Els:

    Rina Rina Rina ik hou van je met heel mijn lijf dank je dat ik er bij mocht zijn.!
    Voor jou en Rob,en heel de rest van jou gezin hoera hoera een dikke vette knuffel
    Ik wil bij jou zijn ik mis je mooi mensxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 04 Juni 2014 - 18:58

    Addy:

    Hoi grote stoere zus, wat heb je het super gedaan respect....respect ...... respect rust nu lekker uit, en ga je er nog een weekje vakantie aanplakken? Tot gauw weer in Nederland we zijnsuper trots op jou.

    Liefs en een dikke knuffel van A & A xxxxxxxx love you

  • 04 Juni 2014 - 19:48

    Trudy:

    Hallo Rina, je bent dus weer opgeknapt? Heel fijn en stoer dat je je doel hebt bereikt. Rust lekker uit en neem de tijd om je ervaringen te verwerken. Ga lekker genieten!!!!!
    Liefs Trudy

  • 04 Juni 2014 - 21:43

    Rina:

    Iieve Erik, Cecile, Gerard, Els, Addy en trudy,

    Wederom veel dank voor de lieve ontroerende woorden, die doen me op dit moment, heel goed.
    Want echt beter voel ik me niet, de diaree is over, maar in mijn hoofd is alles vreemd,
    Deze middag even uit bed gekomen, op een terras gezeten, maar dat was toch iets te veel.
    Hoop morgen dat het beter gaat, dus nog totaal geen plannen voor een vakantie, eerder mag ik naar huis

    Els, ik zal jouw engeltje om mijn hals vragen of ik nog een paar gezonde dagen mag hebben.......want Santiago is een mooie prachtige stad

  • 04 Juni 2014 - 22:12

    Cees Oerlemans:

    Hallo Rina,
    Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van je einddoel. Een prachtige ervaring, die neemt niemand jou af. Geweldig. Lekker genieten nu en tot ziens in Bergen op Zoom.
    Gr. Cees en Annie Oerlemans

  • 04 Juni 2014 - 22:30

    Els:

    lieverd jij hoeft haar niets te vragen zij regelt dat zelf je kan weer gaan genieten als zij vind
    dat je er klaar voor bent .Dus laat alles maar gebeuren gooi je maar letterlijk leeg geen paniek,en het
    komt goed. Het mooie komt als jij je weer goed voelt en weer nieuwe energie in je mooie lijf komt,
    vertrouw hier maar op ,ik regel dat met haar.
    slaap lekker tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 04 Juni 2014 - 23:05

    Karen:

    Yeehaa je hebt t gehaald!!! Gefeliciteerd!!
    Prachtig geschreven.

    big hug!

  • 05 Juni 2014 - 09:32

    Babs:

    Lieve Rina,
    Jouw woorden hebben mij zo geraakt. Je hebt een prachtige prestatie neergezet. De cirkel is rond. Jouw grootste cadeau de warme band met jouw zoon Eric en gezin, kleindochter Amelia en gezin en dan zoon Rob die deze groep, weliswaar onzichtbaar, samenbindt. Ook ik heb dit voor jou gewenst. Het is overweldigend Rina. Je moet nu eerst goed uitzieken en ik hoop dat ik je nog voor mijn vakantie zie. Dikke kus, Babs

  • 05 Juni 2014 - 13:17

    TOOS:

    Hallo Rina. Heb je een paar dagen niet kunnen volgen was bij een van de kinderen .maar gefeliciteerd dat je het gehaald hebt !! gaat het al weer een beetje ?? neem je rust op tijd en dan komt het vast wel goed, en ga genieten van de mooie stad. TOOS xxxx

  • 05 Juni 2014 - 17:16

    Piet En Yvonne:

    Wat fantastisch dat je , ondanks je zieke "lijffie" je doel hebt bereikt!! Jouw woorden zijn zo ontzettend mooi, daar kan niemand het droog bij houden. Om alle emoties te verwerken en wat je allemaal hebt meegemaakt, zal je nog lange tijd nodig hebben... Eerst helemaal beter worden en tot rust komen!!!Voor altijd trots op jou lieve Rina, heel veel liefs uit Hoogvliet Piet en Von.

  • 08 Juni 2014 - 14:30

    Rina:

    Lieve Babs, Toos. Yvonne en Piet,

    Ook jullie heel veel dank voor de bijzondere woorden, love Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 11578

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: