1 Juni 2014 van Arzura naar St Irene - Reisverslag uit Melide, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 1 Juni 2014 van Arzura naar St Irene - Reisverslag uit Melide, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

1 Juni 2014 van Arzura naar St Irene

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

01 Juni 2014 | Spanje, Melide

Gisteren en vandaag met prachtig weer gelopen, de omgeving veranderd langzaam.....
De bergen liggen nu stukken verder weg ,m maar alles blijft even mooi.
Nog steeds geniet ik van de stilte in de bossen , paden, weggetjes en gehuchtjes......maar vooral van het zingen van de vogels.....

Al een paar dagen, komt er soms een heerlijke doordringende geur ons tegemoet. Het blijk de geur van Eucaliptisch te zijn...... zo lekker, maar vast verkeerd geschreven lol lol lol lol lol lol

Wie had toch ooit gedacht dat ons Rina, tijdens haar Camino....
Helemaal alleen door bossen, paadjes, bergen gewandeld heeft......
Terwijl ze thuis liever niet allen wandelde in de bossen van Lievensberg......
Ja de Camino, brengt je wat........

Gisteren in Arzura , lekker op een terras gezetten en vandaag zit ik nu ook in een zeer gezellig cafeke in St Irene mijn verslag te doen.

Want veel Albergue, s hebben geen Wi-fi dus het was altijd even zoeken , waar kan ik wi-fi vinden.........

Lieve vrienden nog 2 dagen te gaan, de laatste loodjes wegen zwaar......
Nog 22 km , die ik verdeel in 2 daagjes, want ons Rina der pootjes doen heel veel zeer.......

SANTIAGO DE COMPOSTELA Rina Verbiest komt der aan.........♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • 01 Juni 2014 - 16:46

    Piet En Yvonne:

    Lieve Rina je kan het.. en JIJ doet het...de laatste kilometers "vreten". Ik had al vermeld, dat je ons heel veel geleerd hebt en daar komt ook nog geschiedenis bij, het kan niet op! Kanjer wat zal je landingsgestel afgesleten zijn! Hoeveel centimeters tel je nog??? en hoeveel kilootjes zijn er over na al die enorme krachtsinspanningen. Jij bent een geweldige TOPPER. Wij hebben zoveel respect voor je!Jij hebt ons geleerd te genieten.. te houden van...te knokken, maar bovenal trots te zijn op wat je kan! Tot de volgende keer, nog ff de tanden op elkaar. We love you! P & Y.

  • 01 Juni 2014 - 19:10

    Dennis:

    Chapeau, hoor ,ach die laatste 22
    doe je zo op je sloffe en 2 vingers in de neus
    na deze indrukwekkende tocht.....

  • 01 Juni 2014 - 20:43

    Anja Goossens:

    Eucalyptus?! Mmmmmmm....., lekker!
    Hou vol!
    Gr. Anja

  • 01 Juni 2014 - 22:21

    Cecile :

    Bij het lezen, krijg ik kippenvel , het ontroert me enorm, Rina fantastisch hoe je het doet, dit worden nog twee bijzondere dagen voor jou, om nooit te vergeten!!!! Er komt vast een enorme rust over je, waar jij mee verder komt in dit leven zwaar, maar ook zo mooi.

  • 01 Juni 2014 - 22:27

    Trudy:

    Goed dat je Santiago waarschuwt dat je eraan komt!Dat had het vast niet verwacht. Maar dan kent het 'ons Rina' nog niet, hahaha. Nou, die laatste 22 km gaan jou ook nog wel lukken, al is het op je knietjes (die het ook niet zo lekker meer doen). En na de finish, wat ga je dan doen? Relaxen of nog andere sportiviteiten ondernemen??? Nu hopen dat alles 'een plaatsje' heeft gevonden en dat je met een last minder weer naar huis gaat. Deze ervaring neemt niemand je meer af. Succes nog voor de laatste kilometers!
    Liefs van Willem en Trudy

  • 01 Juni 2014 - 22:29

    Els:

    hoi levens genieter is het eigenlijk allemaal wel zo zwaar je zit daar zo lekker in je stoeltje in de zon?
    grapje ! maar rina ik heb toch een vraag heb je alleen moeie voeten dus geen blaren enz.
    ik hoop voor jou dat je voorlopig nog niet aan de beurt bent voor de renovatie zodat je op zijn
    minst een week krijgt om uit te rusten en alles te gaan verwerken op je gemakje.
    je moet nog even maar ik kijk nu al uit naar jou beleving op papier met daarbij al je foto"'s
    love you!slaap lekker tot morgen

  • 02 Juni 2014 - 12:29

    Janneke En Wim:

    Hoi lieve Rina,wat geweldig allemaal. Je doet dit toch maar. De mannen zijn nu thuis en moeten nog afkicken. Dus nu hier na-wandelen. Jammer dat het weer niet mooi is en dat je veel regen hebt gehad. Maar des te meer is het een geweldige prestatie die je toch maar doet. Ook dat je voor jezelf overwinningen scoort. Alleen op pad in zo'n vreemde omgeving en steeds weer leuke mensen ontmoeten. Heel veel liefs van hier. Wim en Janneke.xx

  • 02 Juni 2014 - 21:00

    CeesOerlemans:

    Hoi Rina,
    Wat kun je trots zijn op jezelf, als wij dit lezen krijgen we toch een beetje kippenvel. Fantastisch hoe je dit allemaal doet, geweldig. Met nog maar 22 km. te gaan gaat het je zeker lukken!
    Lieve groetjes, Cees en Annie

  • 08 Juni 2014 - 14:39

    Rina:

    lieve vrienden, nu ik weer thuis ben zie ik pas deze reaktie's.
    Hiermee geef ik al aan, dat de laatste dagen met mijn ziek zijn me veel is ontschoten.

    Dank Dank Dank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 11582

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: