28 en 29 Mei van Portomarin, HOSPITAL de la Cruz, - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 28 en 29 Mei van Portomarin, HOSPITAL de la Cruz, - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

28 en 29 Mei van Portomarin, HOSPITAL de la Cruz,

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

29 Mei 2014 | Spanje, Palas de Rey

Lieve volgers, het gaat nu opschieten..........
Heel jammer van de vele dagen vol regen, je blik is dan naar beneden en zo gaat het mooie landschap aan je voorbij.
Mijn body gaat zijn tol eisen, en mijn knietjes zeggen bij elke stap:
He..... Verbiestje , hoe zit het, zijn we der nog niet, goed is goed he?

Want daar we als Pelgrims in een bergachtig gebied lopen gaat de beklimmingen en afdalingen gewoon door.....

Wat ik ook nog niet gemeld heb, is dat ik ongeveer 10 dagen geleden veel last had van krampen, zelf zo erg dat ik midden in de nacht een paar keer opde grond heb liggen rollen van de pijn. Met als gevolg dat de hele slaapzaal wakker was, maar ze hebben me ook steeds geholpen. Nu slik ik Magnesium voor het tegengaan voor de krampen....... en het helpt.

29 Mei, heel de dag wederom in de stromende regen, ik was al om 7.30 op pad en na ruim 5 uur lopen was ik tot op mijn bot toe nat, zelfs mijn regenjas hielp niet meer, bij vele trouwens niet.
Zit nu gezellig in een cafeke waar ze wifi hebben dit tv bericht te schrijven en wie komt er er binnen..... ja Peter en Margarita..... super leuk.

Hoop dat morgen wat zonneschijnt brengt , want het zou leuk jn zijn om de laatste 66 km in het zonneke te lopen.
Love you...♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

  • 29 Mei 2014 - 19:47

    Cees Oerlemans:

    Kom op Rina, de laatste km's gaat je beslist lukken. Jammer van al die regen, maar wellicht bij de laatstgenoemde km's schijnt de zon. We blijven het knap vinden. Vooral blijven drinken om de kramp tegen te gaan.
    Lieve groetjes, Cees en Annie

  • 29 Mei 2014 - 21:07

    Els:

    meisje meisje wat een prestatie je gaat het halen doe rustig aan geniet van die laatste kilometers
    doe er maar heel lang over anders is het veel te snel voorbij bedank ook maar al die aardige mensen
    van mij dat zij er ook aan mee geholpen hebben om het vol te houden door de warmte waar mee ze
    jou omringd hebben zeg maar dat ik ze eigenlijk stuk voor stuk zou willen ontmoeten om ook hun met
    mooie warme woorden te prijzen voor hun prestatie je bent er nog niet maar het komt zeker goed
    lieverd slaap lekker je kaarsjes branden dus alles komt goed tot morgen.

  • 29 Mei 2014 - 23:58

    Toos:

    Rina wat ben je toch dapper en dat allemaal in de regen lopen lopen lopen, maar er komt vast de komende dagen heel veel zon. Ik was vanmorgen in het tuincentrum een fuchsia aan het uitzoeken en die hebben een naam, en wat denk je ik zag een mooie en ze hete camino ik vertelde het de cassiere en die wist ook wat het was, heel zwaar hoor zei ze om dat te lopen. IK ga de camino extra goed verzorgen reken maar, sukses de komende kilometers. een dikke omhelzing van mij. xxxx

  • 30 Mei 2014 - 10:57

    Trudy:

    Toppie hoor meis!!!! Je overtreft mijn verwachtingen! En dan ook nog met regen. Ik hoop dat de laatste dagen met zonneschijn gevuld zijn, je mag reuze trots zijn op jezelf! Het eind is in zicht, jeèèèèèhhhhh!!!!!

  • 30 Mei 2014 - 11:48

    D'n Erik:

    Wat een volharding en doorzettingsvermogen heb je zeg... Ik sta er elke dag weer van te kijken hoe je moet bikkelen om in het volgende dorpje te komen en dat je er toch positief over kan schrijven.. Echt petje af... Ik hop net als de rest dat de laatste dagen je goed mogen afgaan en dat de weergoden je daarbij goedgezind gaan zijn!

    Heb je trouwens nog goed op je ticket gekeken? Misschien heb je wel een retourtje León - Santiago gekocht en motte nog heel dat end teruglopen! Whahaha... ff grapje tussendoor...

    Nogmaals petje af en zeg maar tegen je knietjes dat ze al bijna hun welverdiende rest hebben bereikt.

  • 30 Mei 2014 - 15:34

    Rina Verbiest:

    Lieve vrienden weer grote dank voor jullie lieve woorden.
    Cees je hebt helemaal gelijk, ik drink te weinig, zal erop letten.
    Elske, wanneer gaan jullie op vakantie???????
    Ook jij bedankt, en ik weet dat de gesprekken tijdens de Camino elkaar over en weer op de been houden.
    Toos, wat leuk dat je blommeke Camino heet, goed voor zorgen he?
    Trudy, heel fijn dat jij ook zo trouw mijn blog bezoekt en zo lief reageer
    . En dan onze Erik, mijn zoon, jongen wat ben ik blij met jouw woorden..... heel blij

    Love ♥♥♥♥♥♥♥♥

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 11581

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: