14 Mei - Reisverslag uit Villadangos del Páramo, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 14 Mei - Reisverslag uit Villadangos del Páramo, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

14 Mei

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

14 Mei 2014 | Spanje, Villadangos del Páramo

Jeetje wat was het gezellig in de Herberg gisterenavond.
Maar ook veel verhalen over pijnlijke voeten......
Deze ochtend heb ik zelf kunnen zien hoe erg. Vele waren bezig om voor het lopen hun voeten te verzorgen, jong en oud.
Pleisters, verband, tape , poeder, zalf en wat al niet meer.
Hoop dat me dit bespaard blijft.......
Vol goede moed vertrok ik deze ochtend rond acht uur.
Er waren niet veel pelgrims op en dus maakte ik een keuze, ik ga deze dag lekker alleen lopen van Virgen naar villadangos del Paramo.
Gewoon de pijlen volgen en je komt er wel nietwaar. Haaahaaaa
Voor mijn liepen 2 mannen en ik zag dat ze verkeerd liepen en riep naar hun en maakte het gebaar deze kant opl
Ikke een meisje uit Berrege, die nachten heeft gedroomd, dat ze zo bang was om de weg kwijt te raken. HOE MOOI IS DIT?
NA 13 KM was ik in mijn Albergue del paramo., het was mooi pad met veel bloeiende struiken.......

Tegen de avond dacht ik, jeetje wat is het hier rustig,mm toen de dame uit Denemarken binnen stapte. 68jaar oud, haar 5de Camino en loopt rustig 30a40km per dag. Samen zaten we aan tafel te eten, en we hadden ze veel lol, dat we onder tafel lagen van het lachen,
Terwijl ik dit aan het schrihven bent, tikt Ulle op mihn schouder en zegt:
Rina, op deze Camino( ze heeft eral 500km op zitten) ben ik nog niemand tegen gekomen die zo, n leuke humor heeft als jij........
Dank je Ulle♥♥♥♥.
Want dit is toch een leuke dag afsluiting, nietwaar

  • 14 Mei 2014 - 22:07

    Cecile:

    Wat een heerlijke dag voor je Rina, dat geeft zeker een boost. Slaap lekker!

  • 14 Mei 2014 - 22:33

    Anja:

    Wat betreft de humor..... Ik zie het al helemaal voor je hoe JIJ nu de weg naar de pijlen wees :-).....

  • 15 Mei 2014 - 16:46

    Piet En Yvonne:

    Hallo lieve kanjer!
    Geweldig zijn je reis verslagen en wat tref je lieve leuke mensen! Wie goed doet, goed ontmoet! Wij hebben een enorme bewondering voor je en het gaat je lukken, de reden van je tocht is zó indrukwekkend, dat het goed moet gaan! Al zou je maar 3-4 dagen het volhouden, dan is het toch een super kracht inspanning. In gedachten lopen we met je mee .We zijn trots op je, kus Piet en Von.

  • 15 Mei 2014 - 17:22

    Marijke:

    Hallo lieve zus, ik lees dat ik mij geen zorgen hoef te maken.De kop is er af nu gewoon stug vol houden. heel veel liefs ook van Paul.

  • 15 Mei 2014 - 18:19

    Rina Verbiest:

    Hoi lieve vrienden, dank je dat jullie een af en toe een stukje mee willen reizen. Xxxxxxxx

  • 15 Mei 2014 - 18:40

    Janneke:

    Hallo Rina, leuk om je verslag te lezen. Eerste dagen dus al heel goed doorgekomen.
    Leuke mensen al tegen gekomen, al goed gelachen en al wat tranen laten vloeien.
    Het is echt ook leuk om op afstand alle verhalen te horen van jou en van mijn eigen mannen.
    Het was wel een toeval dat je ze in Leon tegen kwam. Ze gaan ook goed en zijn nu op de hoge piek waar de sneeuw hen op wacht. Geniet lekker en ik lees je leuke verhalen. Liefs van mij en de mannen en zij en ik denken aan je. Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 11597

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: