22 Mei van Cacabelos naar Pereje - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 22 Mei van Cacabelos naar Pereje - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

22 Mei van Cacabelos naar Pereje

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

22 Mei 2014 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Lieve Toos, Cecile! Trudy, karen ! Amelia en Els
Dank jullie dat jullie me volgen op mijn blog, doet me altijd weer goedxxxxxxx


Na een paar dagen in een flinke dip gezetten te hebben, ivm mijn afdaling, want ik ben nog nooit zo bang geweest. Ook deed heel mijn luchaam pijn en lopen ging moeilijk..... daar hadden veel Pelgrims last van, want tv bihna iedereen vond het zeer zwaar, ook een dame die ook alleen liep, was ook zo bang geweest....
..
Het regend al 2 dagen , het is koud en soms staat er een goede wind.
Echter deze ochtend stond ik stil, keek om me heen en dacht:
Wat een Prachtige omgeving, mooie druivenvelden, vele verschillende kleuren groen, stilte, vogels die fluiten en mijn lichaamheeft zich weer herstelt en mijn geest ook..


...
Toen ik dankzij de regen met mijn wandelschoenen vast zat in dikke rode modder, de hoge steile heuvel op moest, voelde ik me langzaam terug naar beneden glijden, want de modder was zo glad als spek......
Ineens moest ik zo lachen, want wat als ik met mijn smoeltje in die dikke rode prut zou vallen..... dat zou pas echt leutig zijn.
En ik voelde dat mijn dip voorbij was, ik was er weer♥♥♥♥♥♥♥♥♥



  • 22 Mei 2014 - 17:57

    Dennis:

    Ik zeg goed bezig Rina, buy the way.....nog wa van Jurgen vernomen....ge wit nooit ?.
    Liefde op het eerste gezicht -))....mare petje af hoor....hou oe taai en geniet ervan,

    Groetjes ....Dennis

  • 22 Mei 2014 - 19:44

    Addy:

    Hoi grote stoere zus, je bent goed bezig en ook al een aantal .... kilometertjes erop zitten Super knap, wat vervelend dat het regent want dat loopt een stuk zwader en is ook niet zo gezellig lopen!! Ik ben simpel in mijn woorden en gedachten maar ben wel super trots en heb veel respect met alles wat je doet op je tocht petje af grote zus. Morgen weer een fijne en mooie dag toegewenst en ...... goed voor je voetjes zorgen hè zusje want die moeten nog vele kilometerjes maken!

    Liefs A & A love you ♡♥♡♥


  • 22 Mei 2014 - 20:07

    Trudy:

    Logisch toch dat je in een dip raakt als je 'afdaalt'? Maar dat hoort er toch ook bij? Je zal je de ene dag beter en prettiger voelen dan de andere dag. En je ziet het.....na regen komt zonneschijn; o nee, nog niet daar in Spanje, maar die gaat daar wel weer schijnen. Als je wel in de prut was gegleden, had het wel 'leutig' geweest
    als iemand dan een foto van jou had gemaakt!!!
    De andere schrijvers hebben het al geschreven, maar ook ik vind het geweldig wat je doet!!! Hou vol, maar denk ook aan jezelf.
    groetjes Willem en Trudy

  • 22 Mei 2014 - 21:51

    Cecile:

    Nu het weer niet meezit, kun je dan geen rustdag inlassen? Het lijkt me enorm zwaar, hoe zwaar is je rugzak? Er wordt door de pelgrims ook weleens wat achtergelaten, of heb je alleen het nodige bij je . Op de kaart zie ik, dat je nog niet door het gebergte bent. Mooi dat je op het moment suprème een beschermengel hebt, heel bijzonder. Kun je wel slapen na al die inspanning en emotie? Je valt waarschijnlijk als een blok in slaap. Dappere Rina welterusten en morgen een goede tocht , wees voorzichtig. Groetjes van ons beiden.

  • 22 Mei 2014 - 22:19

    Els:

    afzien poepie doe het op je gemak he mag je een rustdag inlassen rina?
    ik vind het toch niet echt heel duidelijk om op de kaart te zien hoe groot nou de afstanden zijn per dag.
    maar john heeft het net nog een keer uitgelegd en nu heb ik hem dus moet je morgen heel goed opletten dat
    je de niet de camino duro pakt want die is alleen als je veel ervaring hebt in de bergen en je moet een iutstekende lichamelijke conditie hebben ik bedoel vraag het maar aan mij toch
    schatteke ga er voor let goed op en je red het weer je engeltje is bij je dikke vette pakkerd van ons
    tot morgen

  • 22 Mei 2014 - 22:32

    D'n Erik:

    Goed bezig moeders....
    Leuk dat je hebt meegedaan met blij dat ik glij :-)
    Ga vooral door met genieten en grapjes in jezelf maken dan ga je vanzelf je doel bereiken.
    Groetjes en tot je volgende verslag.

    Groeten Erik

  • 23 Mei 2014 - 18:06

    Paul:

    Wat een mooi reisverslag!
    leuk om te horen dat je veel gelukkige momenten beleeft, naast natuurlijk ook angstige en verdrietige.
    Gelukkig komt er steeds een "prins" , maar dan zonder wit paard, op je weg, die je weer verder helpt!
    Groetjes, natuurlijk ook van Marijke.
    Hou vol en tot horens!
    Paul

  • 08 Juni 2014 - 15:30

    Rina:

    Wederom, heel veel dank voor jullie komst naar mijn blog en de leuke, grappige en mooie woorden.

    Love RINA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 11585

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: