23 Mei van Pereje naar Herreias - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 23 Mei van Pereje naar Herreias - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

23 Mei van Pereje naar Herreias

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

23 Mei 2014 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Allereerst weer een bedankje: Dennis ik ben Jurgen nog tegen gekomen , maar meer dan een dankbare groet zit er niet in.
Addy, ja mijn voetjes moeten nog ongeveer 160 km mee.Maar het betekend wel dat ik er al 162 op heb zitten
Cecile, mijn rugzak weegt 8 kilo en dat voelt je wel om hoor
Trudy, ja een dip hoort erbij. Maar dit was pure angstm zo zwaar was het.
Els, goed hoor om John hulp te vragen, het was goed dat mensen mij hielpen om de camino Duro te omzeilen,
Lieve Erik, moeders geniet tussendoor wel hoor ♡♡♡♡♡♡

Vandaag weer in de regen gelopen, maar het ging heel goed, wel langs de autobaan, maar overal waar je kijkt zijn de prachtige bergen te zien. Elke dag is anders en even mooi.Het gaat nog steeds goed met me voeten, nog geen blaren en pas na ongeveer 10 km gaan me voeten pijn doen. Hahahah
Gemiddeld loop ik 13 a 16 km per dag en meer moet ik ook niet doen.
Vandaag zit ik in Herrerias in een leuke gezellige Albergue. Je heb ook Albergue, s waar je blij bent dat je weg kan, maar sommige zijn zo sfeervol, zoals vandaag. Lekker kacheltje aan, lieve Hosteleros en leuke Pelgrims.Vanavond gaan ze voor 7 euro voor ons koken. Gezellig weer met je mede Pelgrims rond de tafel, met de fles wijn in het midden.

Morgen staat een zeer moeilijke berg O Cebreiro op het program van 1350 meter hoog. Maar gezien mijn afzien de vorige keer, heb ik nu besloten om het laatste steilste stuk van 8 km een taxi te nemen. Dan sta ik boven op de berg. Vandaar ga ik weer afdalen. Maar als het niet gaat dan stop ik......,
Dus lieve vrienden, ik ga weer naar mijn gezellige Albergue, want over 1 uurtje is het eten en dan naar bed en morgen weer gezond weer op.
Love your all♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • 23 Mei 2014 - 23:05

    Cecile:

    Je ligt misschien al lekker te slapen na een lekker maal met een wijntje erbij en na een goede dag. Morgen weer een nieuwe uitdaging, zet hem op. Wij zijn dan weer benieuwd naar je verslag. Veel succes en doe voorzichtig, we denken aan je tot morgen.

  • 24 Mei 2014 - 17:44

    Rina Verbiest:

    Hoi Cecile,mm het wijntje , sfeer en de wijn waren goed. Maar ik heb veel last van krampen in mijn benen, dus van slapen komt dan weinig, ook voor de mede-slaapgenoten

  • 25 Mei 2014 - 13:47

    Piet En Yvonne:

    Hallo lieverd!
    Onverwachts zijn we een tijdje weg geweest en hebben we helaas jouw geweldige reisverslag gemist!!!! Vandaag de schade ingehaald en alles gelezen met een lach en een traan plus brok in de keel, maar bovenal met een enorme bewondering voor jou KANJER RINA! Wat een emoties, gevaren, prachtige momenten en plezier. Hoe houd je het vol, dat arme landingsgestel van je krijgt wat te verduren!!!!!Bij blij dat ik glij, kan ik mij niets voorstellen, de rillingen liepen over mijn rug bij het lezen... Moedig, lief en strijdlustig zo denken wij aan je. Als wij een toverstokje hadden, zouden we je verdriet, angst en pijn weg toveren en zorgen voor jouw stralende glimlach voor moren! Omhelzing en liefs van ons tweetjes.

  • 26 Mei 2014 - 15:50

    Rina Verbiest:

    Dank je wel lieve vrienden Cecile , Yvonne en Piet voor jullie mooie en lieve woorden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 11588

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: