27 Mei van Sarria naar Mercadoiro - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu 27 Mei van Sarria naar Mercadoiro - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Rina verbiest - WaarBenJij.nu

27 Mei van Sarria naar Mercadoiro

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

27 Mei 2014 | Spanje, Sarria

Vandaag een heerlijke wandeling gehad, na 4 dagen regen, scheen eindelijk de zon. Vandaag 17 km gelopen veel aardige mensen tegen gekomen.
Zoals altijd is de route zeer mooi door de natuur.
En........ vandaag heb ik er 227km opzitten...
Hoera nog 100 km tot Santiago.

Al vele malen ben ik Peter en Margarita uit Duitsland tegen gekomen, zeer lieve en aardige mensen........
Deze middag trof ik ze weer in Albergue Mercadoiro in hetzelfde gehuchtje.....
Deze avond wederom samen gegeten en super gezellig, daar het nog steeds fris is, zitten we nu rond de houtkachel, na de maaltijd, zeer sfeervol.........

Nu ga ik me voorbereiden op mihn nachtrust, want elke ochtend rond 6.30 gaan de Pelgrims hun rugzak weer inpakken en tussen 7 en 7.30 is iedereen weer vertrokken....
Hoop dat alles met jullie goed gaat, love Rina♡♡♡♡♡♡♡♡

  • 27 Mei 2014 - 21:34

    Dan Erik:

    Zo... Stoer hoor... 227km alweer op de teller. Al een hele afstand, goed gedaan.
    Fijn dat je zoveel warme mensen op je route tegenkomt.
    Nog FF bikkelen, dagje of 7?, en dan heb je het toch maar mooi geflikt!
    Groeten Erik

  • 27 Mei 2014 - 21:36

    Cecile:

    Hallo Rina, mooi te lezen,dat je vandaag de zon erbij had en al zoveel km. in de benen, fantastisch. En de gezelligheid met elkaar, ik zou een vogeltje willen zijn om je te volgen. Wij zijn vandaag naar het Brabantse land vertrokken, we zitten in Liempde dichtbij Boxtel in een gastenverblijf de hopbel, in een monumentale dwarsdeelschuur. Het weer zit niet mee veel regen ook voor de komende dagen, van fietsen zal niet veel komen. Rina, welterusten en morgen weer een nieuwe dag vol met natuurschoon etc. Gr. en een warme omhelzing.

  • 27 Mei 2014 - 22:40

    Els:

    hoi poepie je schiet al lekker op wij rekenen net uit dat je nog 83 km moet als die net zo verlopen
    als tot nu toe word het een groot feest hou vol ik ben bij je slaap lekker tot morgen dikke vette knuffel els
    en john.

  • 28 Mei 2014 - 10:13

    Addy:

    Hoi zussie, de laatste loodjes komen eraan je bent er ....... bijna wat doe je het super goed! Hopen dat je de laatste kilometers goed weer heb zodat je zonnig op je eindbestemming aankomt, zet hem op grote stoere zus♡♥♡♥♡♥

    Liefs A & A xxx

  • 28 Mei 2014 - 13:13

    Piet En Yvonne:

    Hallo lief ijsbeertje...of ben je alweer een beetje gesmolten door het zonnetje? Niet te geloven, wat jij allemaal moet doorstaan ....alles bestaat uit macht en onmacht....maar jij doet het meer dan voortreffelijk. Jij hebt ons zoveel geleerd, met je reisverslagen, onvoorstelbaar waar een mens toe in staat is! Ons Rina DOET het "zomaar"!!!! Kanjer Heel veel moed, succes, lieve mensen en zon toegewenst, we zijn mega trots op je!!!! Piet en Yvonne

  • 28 Mei 2014 - 18:53

    Trudy:

    Tja, wat kan ik na zoveel bemoedigende, mooie woorden nog zeggen Rina??? Ik sluit mij gewoon bij de bovenstaande schrijvers aan :-)

  • 29 Mei 2014 - 15:44

    Rina Verbiest:

    Lieve zoon Erik vriendin Cecile, zusje Els , zusje Addie, vriendin Yvonne , nichtje Trudy, wat een lieve en bemoedigende woorden. Ik ben er ontroert door.... love you all

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 11577

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 28 Juni 2014

Mijn Camino

Landen bezocht: